Saturday, October 9, 2010

pukimak..babi punya manusia


dari aritu lagi kaw buat hal...
isap rokok yg busuk tu dlm kereta
aku saba..habes aku pakai syampu bertong tong..
then selamber badak je kaw isap rokok dlm kete yg pekung ya rabbi..hbes hilang bau syampuu tu...da la aku mcm nk mati jeeeeeee!
kiri kanan asap..da mcm kena seksaan dunia...
itu 1 hal babi tu buat..

2nd
aku baik2 hati pegi bwk kaw dgn kwn aku sorg..lepak subway lagi...
siap belanje..adoi..aku mkn siket je..1 ari neh x mkn pun..balik aku soh kaw pegang kejap..
ingt lepas tuka baju aku nk smbung mkn..cilake kaw boleh habes kn??
x berbaloi aku makan baya rm70 aku dapat mkn roti secotet je...
kaw mmg manusia kejam!

3rd..aku kelua pegi uma family.
da kire bgus aku tggl laptop dgn broadband...
tggl kejap je pun x lama...3-4 jam..
pastu aku balik siap bwk makanan lagi utk syaitan2 tu mkn..
then boleh pulak dia gune kedit broadband tu smpai habes..rm20 kot..
eeeeee..geramnye...
selamber kn??babi kn??

ape pendapat anda kalau kawan anda perangai dajjal mcm ni???

4 comments: