Sunday, April 24, 2011

princess dapat hadiah bufday lagi

macam2 terjadi sekitar april...ouh i tod april was a nice month for me..as a birthday girl la..i tod boleh hepi makan2 kek..smbut bday..collect hadiah...hahaha
i just tod i can get happy all days in april...
lepas habes study..ingtkan nak enjoy dgn kawan2...sbb ye lah..masa study dlu..tgopoh gapah kl to unisel..something yg sgt penat yah! but no one know

and baru2 ni..lepas happy celebrate my amazing bufday...celebrate bufday di hotel renaisance(thnx family), dpt blackberry lagi...aummm..tengs to family..see how family sgt bermakna bg saya?

one day! tiba2 terjadi sesuatu perkara diluar jangkaan saya..hanya kerana sebiji strawberi sahaja..kawan2 yg sy sayang selama ni..bercerita buruk pulak pasal saya...tidak kah mereka tahu saya sayang kan mereka?
hanya kerana saya berdiam diri...mcm2 fitnah sy dapat...bukan kah berdiam itu bagus? what hell u must know..i am alone..how if u r seated at my place...? kuat kah anda untuk terus berdiri? and tengs god! saya masih kuat! da bnyk kali terjadi and pengalaman mengajar ku!..cewahh...

"saya malas nk bercerita sesuatu yang menyakitkan hati..saya malas nk mengambil tau sesuatu hal yang menyakitkan hati..saya malas nak bertanyakan apa2 yg bakal menyakitkan hati ini..." sbb end up pasti saya kecewa..bia lah saya berdiam dan terus berdiam..agak weird bila org mulut bising mcm saya ni berdiam...

my bestfren yg dah lama kenal saya pernah describe saya " belle ini bak org nye..dia mcm org yg x pernah ade problem..always happi je..mulut dia bising..and bila dia diam tu..ada lah somthing wrong happen to her "
and its right!

malas nak cerita apa2 lagi...saya hanya nk berkongsi...how my family nice with me..
bila saya ada problem..family selalu jadi org pertama yg tau... and

FOR MY BIRTHDAYYY!!!! PRINCESS DAPAT HADIAH LAGI OKEY!
jumpe kak y, and dia balut baikk punye hadiah..
bungkusan agak besar..pegang mcm lembut2..x tau ape kat dalam..sekali bukak? ouh yeah! TELEKUNG YA A AWWW! (terbaik)
meybe dah sampai masanye saya melakukan apa yg saya terlupa ^^

2nd, bangun2 dari tidur aje.. kluar ke hall depan..tiba2 nmpk ats meja..ada macam something yg cantik..pegi dkt aje...
OH MY GODDDD!!! ABG AM KASIK WALLET VOLCOM ^^
Am suka kasi seprise mcm ni ;) dia bukan nk bungkus2..hee..x perlu..asl kn semua nye iklas kan? heee sgt cantik ..leopard2 lagi ;)
am macam tau je taste adik dia


THANKS FAMILIA

4 comments:

  1. bebel membebel! happy birthday sayang! i followed ur blog. wah wah banyaknya hadiah! my bb baru je hilang last two weeks ;/

    ReplyDelete
  2. sweetnya abg am tu. nak sign abg ammmm :)

    ReplyDelete
  3. @hasina : hahahhaha amboiiii!! kemain awk yeaaa... nk sign am je? sign bebelle x nak?

    ReplyDelete
  4. yonna : hey syg , tengsss yahh...i folow ur blog back nnt...yeahh..bnyk dpt hadiah..semua dr family...and i feel lucky now.. alaaa bb u da ilang? shit..who stole? beli bb br la u kn bnyk duit

    ReplyDelete