Monday, February 20, 2012

baik buruk GAMPANG

bekerja di office ni... 11/2/2012 genaplah 3bulan aku bekerja.. maknanya dah tamat tempoh probation tu.. so maknanya nx month gaji aku boleh lah naek banyak siket..tak mahu lah naik siket2 saja.. kan..

keje yang gampang..
bak kata indo - mudah amat..pantas deyh..enak sama santai
bak kata melayu - macam gampang! kdg2 keje peon pun aku kena buat..

bila dah aku sorang aje staff, untungnye perhatian memang dekat aku sorang..nak apa boleh cakap.. tapi dah bila semua perhatian dekat aku sorang, itu dah bertukar jadi keburukan pulak..
bile aku datang lambat, senang nak nampak.. bila terbuat salah, mmg perhatian kesalahan tu dekat aku sorang..

keseluruhannya, aku suka kerja disini, sbb tak ada mulut2 annoying nak judge ape yang aku buat.. itu yang penting...

sesungguhnya dalam kebaikan juga ada keburukan dan
dalam keburukan juga ada kebaikan... sekian,

No comments:

Post a Comment