Monday, March 8, 2010

bahasa malaysia saya

1. Bekas kekasih saya adalah:
berhidung mancung dan pandai berkata kata..

2. Saya sedang mendengar:
lagu dari kriss allen – heartless…lagu ini macam bermakna..saya suka lirik lagu ini..

3. Mungkin saya patut:
menguruskan badan dan mengubah perangai agar menjadi lebih rajin dan disayangi ramai..

4. Saya suka:
makan..tapi rasanya sekarang kena berubah siket

5. Sahabat-sahabat baik saya:
adalah orang yang betul-betul mengenali saya dan menerima saya seadaanya

6. Saya tak paham:
kenapa masih ada orang yang bodoh..padahal saya tahu mereka pergi sekolah 10tahun lamanya ;)

7. Saya kehilangan:
sesuatu yang saya sayang..tapi..biarlah..mungkin esok ada penggantinya

8. Ramai yang berkata:
saya gemar berpoya poya atau dalam erti kata lain sosial..ouh itu hnya dari pandangan mata-mata yang hnya melihat saya dari luaran sahaja..walhal..sy kerap berada dirumah dan selebihnya bersama keluarga tercinta

9. Makna nama saya:
cahaya yang terang lagi nyata..

10. Cinta itu adalah:
cinta itu boleh di umpama kan bagai makan sambal belacan..walau pedas hingga mengalir air mata masih mahu di makan juga..


11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
abang saya…depan..sedang ketuk ketuk skateboardnya..

12. Saya akan cuba:
menjadi yang terbaik

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
sehingga mati! Senang bukan?

14. Telefon bimbit saya:
berwarna putih pemberian kakak..tidak mampu beli sendiri kerana masih belajar..telefon yang jarang jarag kali berbunyi kerana tidak mmpunyai seseorang yang istemewa setakat ini..

15. Bila saya terjaga dari tidur:
saya berangan sekejap..tidur semula jika terlalu letih..kemudian bangun terus ke bilik air

16. Saya paling meluat apabila:
ada yang tidak tahu menghargai..tidak tahu menghormati..kerana dari kecil saya telah di ajar menghargai dan menghormati..

17. Pesta/Parti adalah :
tempat yang bising,ramai orang dan tempat bagi muda mudi berhibur

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
entah? Tak pernah menghayati kecomelan haiwan..mungkin saya tidak suka kepada haiwan...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
ketika umur sy 3 -15 tahun..saya x pernah menghadapi sebarang masalah..apa yang saya buat semua nya sangat seronok walaupun hakikatnya benda itu tak seronok mana pun..biaselah budak budak dulu

20. Hari ini:
duduk rumah sahaja..mula merasa sedih tapi cuba tabahkan hati

21. Malam ini saya akan:
kemas bilik saya,kasi wangi wangi siket..kemudian tidur degan perasaan yang begitu indah dan berharap dapat mimpi mimpi yang indah

22. Esok pula saya akan:
bangun lambat lambat sebab semalam saya tak cukup tidur..

23. Saya betul-betul ingin:
menjadi orang kaya dan mempunyai wang yang banyak..sebab dari apa saya lihat..orang kaya boleh beli segala galanya…walaupun ,perasaan gembira

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
ermm tidak melihat muka..terus melihat bahagian perut. masih gemuk sambil timbang berat badan..ouh dah turun 2kg ;)amin

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
lebih kepada pusat membeli belah..jadi saya boleh beli baju yang cantik cantik

26. Makanan Barat atau Jepun :
makanan barat…makanan jepun meloya

27. Bilik yang terang atau gelap:
terang..tiada perasaan takut..

28. Makanan segera adalah:
makanan yang cepat..menggemukkan..tapi itu yang menjadi kesukaan

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
u memang teruk!

30.Siapa yang anda mahu Tag?
sesiapa sahaja..ini pun saya curik dr ima

2 comments: