Monday, March 29, 2010

HAI BABI..BACE NEH..SILA2


hebat kaw bah!
pasal bnde kecik itu pun kaw war2 kan jd cerita hangat kat SANA kan?
terima kasih wey..
x sangaka org yg aku sangke baik rupenye paling jahat sekali.
menyesal aku kutuk org yg aku sangka jahat tu rupenye dia yg baik..
bukan baik mcm bidadari..
cume baik dari engkau..

hurm aku pun x ingt dah what happen..
hnye kerana ubat gigi yg aku pakai sepalit tu pun tersebar luas kaw jaja cerita?
hello! malu lah siket..
kaw tu pinjam baju aku 4-5 pasang..
pinjam cadar aku..
msk skrg dah rasenye setahun lebeh..
makcik! bila nk pulangkan???
bila pula aku kata nk BAGI kat kaw?
dgn x malu nye pakai buat pegi kelas?
ehem ehem tau la baju2 sy cantik ;)

jgn acting baik lah tag pic bagai!
padahal dlm diam! kaw saje je kan?
okay! sy sudah insaf...bukan insaf ape..
insaf nk berkawan dgn org mcm kaw wahai betine!

pasal picture??picture ape?
buat ape aku nk simpan?
sape yg dajal aku neh???kenape aku x tau ape2 cerita tbe2 klua statement bodoh neh?
maaflah..bnyk lagi kerja laen boleh sy buat dr save pic org!!!!

and then one more thing ;)
ini baikkk punye PERASAN LAWA,,PERASAN CANTIK..
ade ke tuduh aku on ym kaw?
hallo syg ku...
yg aku pun xde mase aku nk on aku sendiri weyhhh!
lagi kan nk on ym kaw nk buat ape?hebat sgt ke kawan2 dlm ym kaw?
aku neh xde keje laen ke nk hafal password kaw je?
maaf lah...TIDAK PERNAH SAMA SEKALI DALAM HIDUP SY NK STALKER ORG!

SAYA DAH INSAF NK KAWAN DGN ANDA..
HURMM! ANDA BAGAIMANA???

2 comments: