Wednesday, May 12, 2010

mum i love u

everyone ada family...saya juga ada...i got 6 siblings..semua saya sayang..walaupun kadang2 saya selalu merajuk..merajuk mengada2...ermm..saya dah ada duit siket..sbb keje 6 hari..unlce sy kasi gaji.tp sengaja saya x nk kasitau kakak..sbb nnt kakak tau sy ada dwet...dia x nk kasi dwet dahh..dalam kepala otak dok pikir..smpena hari ibu...saya nk belikan mak saya hadiah..tp saya sgt busy..busy dgn final exam..busy dgn keje yg mcm xde rest tu! padahal sy ptt kena part time..tp sbb xde pekeje..sy tpakse wat fulltime...celaka!
saya ingt nak keluar sorang2..pegi cari hadiah untuk mak dgn gaji x seberapa tu..tapi kenapa saya asek bz...adoii..mcm mana?
saya selalu x nak kasitaw sapa2 kalau saya sayang dia..dekat emak pun sama..mak selalu tnye.."adek sayang mak x?
hehe..sayanggg laa ;) kata saya dalam hati sbil tersenyum..
mak nnt adek belikan mak adiah ehh...murah pun mak x penah kesah kan?

No comments:

Post a Comment