Wednesday, May 12, 2010

my luck mybe ;)

penat keje..penat...11 pg smpai 11 malam....even keje nye duduk saja...duduk online..tp no rest..not enuff sleep...
babi pun boley mati wooo...
lepas pukol 11,kawan stok message bderet2..smpai malas aku nk bukak...semua ajak keluar...lepak sana..lepak sini..sememangnye seronok..bahkan sejuronok(sejuta seronok) klu mlepak mbuang masa..tapi sungguh x tipu..mata ini perlu tidur yang cukup..tapi belle..dah tau penat kenape keluar jugak?hehehe...saya jaga hati kawan ;)
dengan penggunaan SK II pmberian kakak sempena hari jadi...
saya dapat mengurangan garisan usia pada wajah juga mghilangan sembab serta lebam pada mata ;)
*terima kasih kakak*

okeh..im going back to unisel..by bas okeh..sumpah penat..haih x habes2 penat..tp itu kebenaran..dgn tension..dgn penat..saya redha ;) mungkin sudah tertulis sejak azali naseb saya begini..

dalam kepenatan..muke monyok2...muke cm xde tenaga...saya dpt luck...
yeayyyyy...itu paling seronok..bukan sa je..tp sejuta..hooho
lalu depan maybank bb tu...tbe2 org hitz.fm tu pggil..ape dia ckp pun sy x paham..sbb dia ckp bhse inggris..hehe..dia snap pic saya for 1 SMILE ;)
tp saya smile dua kali sbb gmba ptama saya buruk..hehe 2nd pic br sy ready ;)
nseb baik pic tu lawaaa wooo.huhuhu...
mintak2 saya menang jugak ;) aminnn
*mak doa kan adek*

No comments:

Post a Comment