Friday, August 20, 2010

entah...mulut orang kan

xtau nak kata...
bile kite ade probs,,rasa lega bila dpt share dgn orang yang kite rasa boleh tlg kite....
boleh mendengar ape kite ckp....
boleh bg pndapat...
semua beban dlm kpale rasa hilang...kosong..
jauh di sudut hatii...
rasa legaaaaaa sgt....

tapiiii!!!!
BULLSHIT OR TAK?
bile kite cite probs kite
then bila smpai kat mulut2 neraka jahanam
jadi laen..
jd busuk sgt
jd gaduh....
ouh sgt tahiiiiiiiii tahi
pundek!! aku rasa cm nk buno kaw pun ade niy
mulut kaw CAM HARAM kan?
smpai bile kaw nk jd PEROSAK BANGSA??
aku rasa elok kaw mati je laaa dr hidup mulut bau bangkai...

tak kesian ke kat aku??
KAWAN KAW
aku pecaya kaw kot..tp kaw HANTUUU!
aku tsalah pecaya kaw
itu yg masalahnye...

laen aku cerita
laen kaw crita kan....oh mai god...
mcm mne nk buat??
org kate diam je...besok2 diam la mulut2 org

tp mslhnye....klu awl2 dia da busuk kn nama kita..
esok bila dia diam...
smpai bilepun org akan pndng kite busuk,,,
pdhal slh kite ape???
makkk...mcm mne nk buat???
sedey sgt niyyyyy
;(((

No comments:

Post a Comment