Saturday, May 21, 2011

god pay cash! no credit card anymore!

sometimes mereka ni tak tau..kadang kadang lambat pick up..atau memang bodoh dan tak paham apa pun! APA PUN TAK BOLEH!!

"bukan susah nak maafkan orang tapi bukan senang nak lupa apa orang dah buat kat kita!"
hambek! aku pandai berkata2 kan?
susah la aku dgn orang2 yg tak pikir ape yg dia dah buat dulu..tak pikir apa dia buat..tak pikir apa dia cakap..ingt bende tu aku x save ke dalam otak? aku save dlm hati sekali..lepas tu terjadi satu bende yg SAMA kat dia...and then baru lah dia menyesal..and cari org yg dia buat jahat tu balik sbb nak be nice balik...alahai...susah la aku nk describe orang mcm ni...
end up baru nak menyesal..mana mengutuk..mana mengata..dia la king..dia la queen..

alhamdulillah tuhan dah bayar cash kat dunia..moga mereka learn dari semua mistake yg mereka dah buat..bukan aku suka depa dapat masalah..at least belajar kenal dunia..dunia bukan untuk hepi semata2

"KARMA ALIVE PEOPLE"! -what u give u get back-

im being nice to all of people..x kesah la kau nk benci aku habes habesan ke..nk anti aku ke..kesah pulak? selama aku hidup aku x telan duit kau langsung..aku membesar dengan duit keluarga sendiri...and thnx to god again..im happy with my super happy family..they are everything -

cuma aku stress gila babi nak mampus punya terguling guling skrg bila orang yang dah menyesal msg mintak maaf..mmg la nice..aku boleh maafkan..tapi disebab kan mereka terlalu addict dgn facebook..segala marah sumpah seranah ada kat facebook..anytime aku boleh baca..print screen..save..

nk senang cite...-aku still terasa lagi pedih luka2 ni x hilang dan masih berdarah..cewah ayat cm harem!-
bye!

1 comment: