Wednesday, March 21, 2012

bunyi budak main guli tengah malam - abnormal

arini belog aku mcm seram2 ala ala paranormal gitew..

mesti semua orang pernah ade experience dengar macam budak dok main guli tengah2 malam dekat dalam rumah..pastu rasa macam heran lah awat la anak org atas ni tak reti-reti nak tidor ke..malammalam yang sepi pak mat jual kopi ..ehh...malammalam pun nak main guli..nak alih perabot lah..nak tumbuk cili buat sambal belacan lah..macammacam kan..

aku konfem boleh kata semua orang lah tak terkecuali dengar bunyi gini..aku kalau dengar biase nye aku buat bodoh.. tapi kakak aku laen..dia punya sifat suka membaca, meng'google dan segala2 meng dia akan buat.. one day dia rasa cam "ehh kenapa eh lately ni macam susah je nak tidor?" ..pastu dia google2 jumpe lah satu artikel...

sebenarnye ini adalah kerana ade jin menumpang dalam badan kita.. dalam rumah kita..

huk alohhh!

pasai tu lah kalau kita tidur, mak2 selalu pesan kemas tempat tidur..tepuktepuk bantal tu sebelum tidor...kibaskibas cadar tu.. masuk rumah bagi salam..masuk toilet kaki kiri keluar kaki kanan.. begitulah basic2 apa yang ustazah bebelle tahu...jin tu ade rumah dalam rumah kita..

malas lah siebel nak cerita panjangpanjang..aku pun bukan lah ustaz azhar idrus..aku bukanlah ustaz don yang pintar agama...jadiii......
sila baca artikel berilmu ini..

http://wanwma.com/agama/ujian-mengesan-jin-dalam-badan-anda/


No comments:

Post a Comment