Sunday, July 4, 2010

adakah ini ujian atau pengajaran dari tuhan?



since dr rumah rasa x sedap hati ke?aku pun x tau nk rasa hati tu sedap ke x...seronok sungguh..yes! bawak dwet smpai 6ratus++..konon nk shopping lah...br dapat gaji katekan..so mmg agak batak siket bile dpt dwet sendiri so perasaan membuak buak nk shopping tnpe mgunakan sesen pun dwet parents..mungkin mereka patut berbangga dengan hasil titik peluh ini?sebulan bkerja? hasilnya? pencuri yang dapat habes kan hampir separuh dari gaji sy..omaigod..oh oh oh...omaigodd...tak tau rasa nk nyanyi ke rasa nk nangess skrg niy! tp seriusly im down..baby are you down down down downnn...even the sky is faling down...but now..aku yg tgh down niy!!!

dah shopping dekat situ situ..tp x beli..so masuk cotton on..try baju...randomly amek 4 helai..da la aku jumpe si babi tu dekat situ..hishh mest kaw gelak kan aku sbb wallet aku hilang kan?hahahaha..gelak la...terima kasih!
elok nk baya..tgk2 dlm beg wallet dah x ada..ouhh..malapetaka sungguh! cibai lahanat puki haram dajai anak anjing anak haram anak hantu betul! kejam nya anda mencuri wallet saya..x boleh ke anda tegur saya "CIK PKAI SLING BAG,HATI2 SIKET, PAVILION NIY RAMAI PENCURI " ouh x boleh ke kata mcm tu??ini tidak...dgn rakus dgn kejam..kaw meng'kidnap wallet comel ku...grrr! AKU MARAH NIY BABI!! tp kaw paham ke perasaan tu bile kaw da syokk tgk dwet belambak dlm tu?haihh seronok kaw pencuri..pegi belanje kawan2 makan dwet haram kan?sumpah x halal..lepas tu aku doa kaw mati busuk je!!AMIN AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN..oh TUHAN AKU BERHARAP KAU MEMBALAS PERBUATAN KEJAM MAHLOK ITU SEADIL ADILNYA AGAR TIMBUL KESEDARAN DLM DIRINYA!



berteman kan oleh anis..cik kawaii saya dr jepun niy..hehe..dia la penyedap hati...hati dah gundah gulana..dia ajak juga pegi tgk movie...ticket wyg yg lost sbb dicuri tu lesap..pegi kaunter ingt nk beli tic...naseb baik x payah beli tic da...at least im using back my rm22? nonton movie "SHE'S OUT OF MY LEAGUE" mmg best..18 and above..bahaha itu yg best kot?nahh im joke! cerita tu sumpa best! haha lawak pun lawakkk...part cukur bulu tu kelaka..hahahhaa...
smlm mcm tau2 je nk beli wallet roxy..da pgng2 da...tp aku batalkan hajat dlu..x tau kenape...lepas tu nk beli cd learn french languange rm89 pun x lepas..kasihan kat diri sendiri..
ini dah kali ke 3...asl pegang dwet bnyk mest jadi mcm niy..aku rasa dwet aku tu ade sentimental smell la???mcm mana dorg boleh bau dwet tah??after g tgk movie..aku da x larat nk jalan dekat pavy lagi..mangkuk hayun betul! then suro ammar amek..dekat depan pavy...dorg pun x nak balik uma..so pegi makan...pekena shisha..klu ade botol shisa kat uma da lama aku bantai sorg2 dgn kepala stress..eee saket hati...dorg bawak pegi karaoke pulakk..nyanyi je la dgn sore mcm meooww mbekk mbekkk ;) hepi malam tu je la..pegi repot polis..nseb baik polis tu hnsem..

-tbe2 ade aso cino mana dtg nk bwat repot jgk dekat balai polis tu...dlm 50+ sumting umo dia..dtg dr penang...sbb nk cr anaknya..dgr kata kena tgkp polis..anak dia umo 16 wat jahat..mencuri dekat mydin..aso tu citer dwet dia rm30 hilang kena curi..kesian betul..habes mcm mana la aso tu nk balik penang?dia makan apa la?dok risau anak dia punye pasal...oh ibu mana x sayang anaknya kan?aku dgr pun ckup sedih..tp aso..tp sy mintak maaf aso..sy pun br lepas buat repot wallet sy dicuri..lagi bnyk dwet sy hilang..klu dwet sy x hilang aso..dah lama saya bg aso dwet siket..buat tambang balik penang buat makan sehari dua-


DAH JADI X TAU NAK SENYUM???mcm mana eyh??serabutnye kepala otak..mana nk pk buat ic?repot polis lagi...oh babi celaka! dok pk lagi mmg la tension..tp mcm mana nk lupekan???ini mungkin ujian dari allah..tp aku redha...sabar separuh dari iman..ahh tgh2 update blog..ade kawan tegur...belle kenapa muka sedih je? dgn hati yg luluh sedih aku menjawab...wallet hilang smlm ;((

im workin now at my uncle restoren...jemput lah dtg kalau sudi..sejak keje sini..kalau ada orang tertinggal hp.. sy tggu org tu call balik..sy pulangkan balik hp dia..sy suro dia amek dekat restoren...kalau ada orang tertinggal wallet..sy call owner wallet tu soh amek balik wallet dia..itu yg sy amalkan since keje...muke sy mmg nakal...tp dont judge by that...nmpk jahat tp dlm hati ade taman syurga..sy buat baik dekat orang...dgn harapan orang juga akan buat sama saya...TAPIIIII!! itu silapp..tanggapan 1996 boleh la..now its 2010..mybe zmn da bribah kan? kepada pencuri wallet saya...tidak kah anda mahu pulangkan wallet saya kembali?pelis lahh! ;"((..dalam wallet tu ade picture emak saya yang cantik tu..tolong jangan buat benda terkutuk dgn sentimental value yg ade dlm wallet tu ;((

No comments:

Post a Comment