Tuesday, July 6, 2010

ex saya seorang yg perasan!!


hahahah kelakar rasanya...
tgh2 online facebook..tibe2 dia IM..hye sara ;)
peh dalam hati aku ckp..gatal gile ex aku...smpai page aku..nama aku..dgn muke aku pun dia da x kenal...siap pggil sara...x kn dlm facebook x tulis delfaut name?dah rmai sgt kot perempuan dlm list fren dia????

then tbe2 dia kata aku call dia smlm?menyamar jadi sara?kenal suara aku?
bahaha
hello!!! x ada masa aku nk call kaw menyamar apa bagai???
di peringat kan lagi eyh!! TOLONG JANGAN NK PERASANNN!!!!
siapa pulak kaw smpai aku nk buat mcm tu?hebat sgt ke kaw nk rasa diri tu tinggi??
perasan jeh...ex2 aku yg laen lagi 100kali hebat dari kaw..kire kasi chance je kaw kenal dgn aku..tp kaw bodoh...x reti appreciate..so the ending lah...
ehh x ada masa lahh nk jadi sara! bukan kerja aku nk cnct ex lepas tu menyamar mcm tu!!!sorry...tak rasa malu ke ckp mcm tu?ahaha...kelakar...

No comments:

Post a Comment