Friday, July 23, 2010

semua org nak blame saya kenape?




aku niy jahat sgt kot?smpai semua ape saje aku buat org nk blame...
aku lepak dgn kawan2 pun semua org nak marah...
dgn reason ye la belle ada kawan2 hot kite niy dilupekan...
mcm bodoh laaa!!!

sejak bile aku lupe???bukan x msg..bukan x call kn?
maaf la kalau kawan2 lama sy saket hati dgn saya after tgk pic2 saya melepak dgn kawan2 saya..
kawan2 sy mmg ramai...org kata berkawan biar beribu <3
kalau nk jaga hati awk saja...penat lah saya...
letih jaga hati org..hati sy awk x pk ke??
saya sayang kawan-kawan saya...

sy keje...klu free pun ahd...nnt free kite lepak eyh!! ;)

TOUGH MILES MAY LIE BETWEEN US,
WE ARE NEVER FAR APART,
FOR FRIENSHIP DOESNT COUNT MILES,
ITS MEASURE BY HEART.

p/s : jgn la kecik hati dgn saya.....sy cube nk tunaikan pmintaan kawan2 sy..tp sy ade 1 je..klu boleh belah2 sana siket sini siket situ siket x pe la ;)

No comments:

Post a Comment