Friday, March 25, 2011

hanya kerana sebijik epel masam

hari ni aku ade bnyk soalan yg bodoh..
datang dari aku yang tak la bodoh sgt nih..
aku cakap sorangsorang dari pagi tadi aku setat bangun dari tido..
puncaaa nyee!!! hanya kerana sebijik apel hijau yang masam!



A : macam mana nak tau apel hijau tu dah masak ke belum?
B : aku pun hairan..makan masam jugak!

A : apel hijau tu kalau x masak kaler hijau..kalau dah masak kaler ape?
B : pun hijau..aku rasa apel hijau tu sayur la ^^

A : nak makan apel hijau x masam macam mana?
B : beli lah apel yg x masam

A : apesal apel hijau tu masam
B : apel tu memang masam laaaaa.......

A : mitos kata makan apel awet muda
B : tipuu!! makan apel cepat tua..masam2 cmtu..habes kedut pipi

A : ape yang sangat menakjubkan bagi anda?
B : makan chiken wings sambil tgk mamat handsome! ouh nikmatnya


ouh ape kena mengenanye apel hijau dgn ciken wing?
tak ada jawapan untuk itu apabila aku melemparkan apel yang masam tu kedalam tong sampah dan kemudian sambung makan ciken wing.........cuma malangnye..tak ada mamat hensem lalu depan sbb aku dalam bilik ^^

2 comments:

  1. epal hijau mmg masam la. mane
    ade epal hijau manisss..

    eh mkn chicken wong sambil bogel2
    lg v=best tawwwwwwwwww ! :)

    ReplyDelete
  2. kemasamman dia x dapat dijangka! aku ingt masam siket2 manja2 je

    ReplyDelete