Friday, December 4, 2009



babi babi babi
..semenjak dua menjak ini...aku asek saket hati je..
ye lah..penat berbuat baik kepada semua orang..dalam diam org yg aku berbuat baik kpdnye tuh buat cerita busuk...anyway..terima kasih jugak..thnx fer the fake story..at least u're making me famous..kenape ye? kenape aku masih bersabar?perlu ke aku balas?
hurmmm....tak rasenye..bia tuhan aja balas smua tuh..tak ape..puas2 lah gembira..satu hati nnt kaw akan terima naseb yang lagi balaaa + musibat dgn semua aram jadah lah!!!
tak kate aku ini baik tapi ape yang aku dpt x setimpal dgn ape aku buat!
dunia ini tidak adil menindas org2 spt aku..
yes! bell harus kuat..percayalah esk adelah hari yang penuh dgn cahaya sinar kebahagiaan..
babi kaler pink..dulu mse kecik2 aku g zoo semata2 nk g tgk babi..ouh aku benci babi sebenarnye!...
perangai manusia pon kdg2 mcm babi..
kesian babi..dia tak buat salah tp mcm2 tohmahan babi dapat...kenape?
life is cruel? org tak bsalah pon kena tohmahan!
sudahlah! cukup2 la buat cerita..tak mmberi impak pon pada kaw..suke ye tgk org laen x hepi?

No comments:

Post a Comment