Monday, December 21, 2009

hahaha bengap

ahahah...teringat bila salah cakap..

hahah aritu borak sakan..sonok neh mengata org pastu tibe2 nk cakap org tu bodoh cm lembu..aku dgn konfident level yg tggi eje laaa... K.A.AWW ye..hahhaha pastu azra ckp..aah..aww eyh? pastu br pasan.. sbnanye nk eja C.O.W

then mse farewell party..aku ckp kat ryn..'ry kite dah lawa2 neh pastu boley la direct g m.o.s kn?(ladies gym)..pastu aku nk kaverline ahh konon x nk org taw g mos...kate la nk g masjid.. then laju aku speaking m.o.s.q.u uuuuu...
hahahhaha ade pulak mosque jd mosqu uuu kn?

ade mamat mane tah call pg2 bute..aku plak x sedar aku ley ter pick up fone..
hahha pastu slumber je aku marah dia ngn bhse sopan aku
ape kacau org tido neh!! mande ade org call "pukol-pukol" mcm ni...
(haha yg sbnanye nk ckp waktu-waktu)

then ada lagi yg bengap punye bhse!

belambak belambak = belambak-lambak
cos cili = sos cili (termanja pulak..hahahha)
danga bay= danau kota
hardcore = hardware
tershashul = tersasul

No comments:

Post a Comment