Friday, December 4, 2009

kecewa


since break with him...aku dah x serious dengan sape2 dah! punye la ramai org masuk line..him! him! him! and him! semua aku x layan...smpai aku pulak wat dorg kecewa..balas dendam x kena tempat=(
semua aku x layan..kesian kan?
and aku pon kesian kat diri aku sendiri..
sympathy or emphaty? sebab jantan tu aku lost evertyhing..life kucar kacir..bsepah2..life macam babi..kawan kaw x kurang..kurang hajarnye! engkau pulak semakin berlagak dengan life kaw yg semakin hepi maybe???

menyesalnye aku jd girlfriend yang baik kepada kaw dulu..dengan semua cakap kaw..kaw x bg aku x buat..kaw jgn aku pon jangan...habes semua num lelaki laen aku delete sbb konon setia lah...ending of the love story...kaw pergi kepada perempuan itu sbb perempuan itu lagi cantik..tp aku tgk life kaw lingkup jugak! ahh mls nk pikir pasal lelaki bodoh dan x reti menghargai ini!..

No comments:

Post a Comment