Monday, January 18, 2010

ape perasaan bila suka kan seseorang?

jantung berdetak kencang

tidak keruan

berpeluh2 bila berhadapan

lidah terkedu untuk berkata

tiba2 menjadi pemalu

muka merah padam

kerinduan tak terhingga

(mcm2 peel laa..mls nk berjiwang )

yes that the simptom when we are facing with somebody that we like..it is true?

then bila kite suke kn org tuh..we want more information about dia...all and everything

we try to ask frend about him

try to find an information about him

tp mamat ini lemu! bego! bongok dan bodoh

kaw bilang pada aku kaw suka aku sampai x boleh lupe

tp bila aku tnye

"bila bufday i??"

itu pun u x boleh jawab

Err july kot?? I bukan lupe..i x ingt..

omaigodddd!

common...u r so 3000 and late

bnde simple=) kat ms ada..kat fb ada...sms for asking also can..ini tidakkkk!

tidak mahu tahu dan tidak pernah amek tahu

why uhh?u so loser???

bila tnye "u dah baca blog i br update "

jawapannnye

1st answer==> takkk..i mls nk bace..i tgk picture u je..x sempat online lama I dah sign out<==

2nd answer==> mne la i tau blog u...u mne penah bgtaw i ape email blog u<==

That is why I come so lazzy with people like u…

Ramai lagi orang dalam dunia ini kenape tuhan menjumpe kan aku dengan engkau?

Ahhhh bosan aku dengan penat

No comments:

Post a Comment