Monday, January 11, 2010

life+emak+ semua yg bermain di fikiran

1# aku pelik dgn dia neh...org dah tolong mcm2...hargailah bukan susah pun..ckp terima kasih...hormat..ini tdak..kaw lagi besar kepale konon semua org syg kaw?
hey pelase..belajar hidup susah jgn tbe2 nk berlagak diva

2# borak punye borak,tbe2 dorg open kesusahan hidup dulu2..aku cube utk dgr dgn tenang konon takde ape jd..tapi x boleh..aer mate neh nk jugak keluar...ye mmg aku antara keluarga yg susah dahulu..doesnt mean skrg dah sng! no! please jgn anggap mcm tuh,,,
cumenye skrg aku mmpu pkai bju yg aku mahu bukan takat tgk je cm dulu=(
kesian emak=( mmpukah aku bahagia kan emak 1 hari nanti?

3# if gado ngn bf, seriously ckp aku x kan menangis...yes! no tears fall down..tak tau kenape..rilex je aku mghadapinye..bukan aku jenis manusia x de hati..tapiiii...ntah la..mybe factor bnyk sgt lelaki dlm dunia neh so aku TAK heran langsung if aku break..bukan sekali dua aku bercinta...dah hafal sgt perangai lelaki...bia lah tuhan ketemukan aku dgn org yg benar2 aku suke..wat mase neh semua hnye permainan duniawi bg aku...haaa exbf.... tinggal la aku or aku tggl kaw pon...aku akn wat derk je...bnyk lagi laki laen...

4# tapii if talk abt family...past time..whooo dgn laju nye aer mata neh keluar..x nk behenti pulak tu...yes for me famli more imprtant...and aku pelik kenape ade org dlm dunia neh sanggup tinggalkan family demi kekasih..hooo bodohnye engkau..mcm la pakwe kaw yg susah payah lahirkan kaw,besarkan kaw...jage smpai x cukup tidur..kendong perut besar smpai nyawa2 ikan je melahirkan kaw..dr x pndai ckp smpai dah tumbuh bulu...yes! for me..people hard to appreciate bila bnde sudah ade depan mata...mcm tu dorg anggap fmly dorg..
aku cukup sensitif bila org talk pasal family aku..lagi2 emak ayah...for me..mereka dah jage aku dengan baiknye..wlaupun sejujurnye aku sndri x btaw aku syg mereka...even depan fmly aku buat baik..itu bukan hipokrit..itu hormat....

5# kejadiah hari ini
pegi mkn kat gurney..da la aku merantau carik laki hensem kat penang neh seko pon x jmpe...hahhahaha..sume ensem2 da bwk diri kot..ngee~
then lepak minum..oder mcm2..then oder aer bnyk2..bese laa...kesah ape kami yg baya..
then mamat meja sebelah ckp "ayaq bnyk depan mata lagi dok oder "
kuajaqqqqqq gilaaa la..ish aku if hilang saba mmg aku sound je..nseb aku diam...tp tau plak mamat tu blah..da ckp pastu takot...
bukan nk kate ape..
tp kesah ape kaw aku nk oder 8balang sekali pun
ade duit nk baya ape mslhnye?
mybe dia tension sbb deting ngn awek dia oder teh ais 2 je kot x makan..ahhahahhaa
xde dwet tutp mulut! jgn dok ,mengata org
bodoh lemu! bingai!
haaa bengang la aku

No comments:

Post a Comment