Friday, January 22, 2010

jeleousy

aku pelik dgn kaw...kenape kaw suke dgr ckp org?ape susah kalau kaw kenal aku betol2..
jgn judge dr luaran..
sbb aku neh jenis mmg x kesah org nk ckp ape pasal aku...nk kutuk...silakan..aku x peduli ngn org mcm nih..kubur tggu engkaw...lagi kaw hina aku..rasenye semua pahala kaw dtg kat aku...
terima kasih musuh...

cume ape yg x sedap skrg..org pcaye ckp kaw...yes! agree..mule2 mmg org akan ekot je ckp kaw...dgr la konon kaw betul...
tp fakta kaw tak tau
one day people akan jdge kaw busuk sebusuk2nye...
dah x akan ade org pcaye kaw melaen kn kaw meet new people everyday..
but dunia ini related...
mybe kwn kaw kwn aku...hahaha...aku x kutuk kaw but people akan sedar sndiri sape yg jahat sape yg baik...

buat engkau yg egois...dunia kaw sedang naik..tggu 1 hari nnt=)
semua org akan pndang jelek kat kaw...

sbb cerita2 kaw aku admit ramai gila benci aku...semua cm takot gila lahhh nk kawan ngn aku...
mulut org aku dgr mcm2
" takot uhh nk kwn ngn bell..bnyk kot org citer bad pasal dia...ape yg x kena ngn dia?dia ok x?

pertanyaan org ttg aku..hoo terima kasih musuh..at least u r making me damnn famous...
so famous...penuh dgn kontoversi...aku abes belaja aku nk lupekan everything ttg unisel..
at unisel i meet too much bad people...
muke mmg baik...tapi hati busuk tak gune...

so kepada kawan lama....
terima kasih tikam kawan...
but now u r not my fren anymore..
please hide ur fake smile to me..
belakang citer busuk depan senyum2
hahah so funny

yg ini belkang cerita busuk
hina aku la...sbb nk jage name kaw..
sekarang ckp kaw syg aku..ouh my god..tuhan..
kenapa ada org mcm ni?
kenape x leburkan aje ?

kawan lama sy yg cantik+ gorgeous + femes + hotstuff +
korg x kan lama di atas...one day korg di bawah dan aku di atas..
jgn pade mse tuh korg nk mintak maaf..
cuz for me..
sorry seems to be the hardest word
and
im so hard nk maafkan org..
jgn harap dgn senyum aku ingt aku dah maafkan korg!
neverrrrr!

to my besties
please honestly to b my friend
im always love you=)
if one day u hate me
i will hate u more than u hate me..
trust me=)

No comments:

Post a Comment